Er is iets mis gegaan.

Het lukt niet om de pagina die je zocht op KNVB.nl te laden.

Op dit moment is de website in onderhoudsmodus. Probeer het later nog eens.

Gebruik je een adblocker? Probeer deze uit te zetten en laad de pagina opnieuw.

KNVB-partners pakken uit in aanloop naar EURO 2024

KNVB Media
KNVB Media
13 juni 2024, 12:00

Onze partners kom je de komende weken overal tegen. - Foto: KNVB Media

Met EURO 2024 voor de deur pakken de partners van de KNVB flink uit. De komende weken zijn hun media-uitingen in verschillende variaties te zien op de televisie, social media, in de straten en in de winkels. Een overzicht.

ING

Wat is het OranjeDNA? Deze voetbalzomer start ING als hoofdsponsor van het Nederlandse voetbal een ontdekkingstocht naar wat Oranje bijzonder maakt. Van Ronald Koeman tot de miljoenen 'coaches' voor de tv. Van Oranjevriendjes tot de spelers zelf.

Dit onderdeel gebruikt cookies

Nike/KNVB shop

Na de succesvolle shirtlancering afgelopen maart openen Nike, Voetbalshop.nl en de KNVB tijdens dit EK ook een ‘Official Oranje Fanstore’ op Utrecht Centraal.

Dit onderdeel gebruikt cookies

Staatsloterij

Bij Staatsloterij staat in de gehele EK-campagne ‘Voor Oranje’ centraal. Jan Smit maakt stadionliedjes, voor Joey, Nathan, Denzel, Stefan en Ronald, Voor Oranje. Marco van Basten inspireert in een TV commercial op karakteristieke wijze Denzel Dumfries en het team om goals te maken. Elke goal levert immers een ton op, Voor Oranje. Op de wedstrijddagen schitteren Koeman, Kieft en Van Basten in matchday-video's waarin zij hun geloofsbrief delen, Voor Oranje.

Dit onderdeel gebruikt cookies

KPN

In de EK-campagne van KPN ‘Dichter bij Oranje’ zijn onder andere Virgil van Dijk, Xavi Simons en Daley Blind te zien. KPN-kat Louis gaat op avontuur en komt wel heel dicht bij Oranje. Komende zomer brengt KPN miljoenen Nederlandse fans dichter bij Oranje. Thuis voor de buis, in het stadion of onderweg via het KPN netwerk. KPN. Netwerk van Oranje.

Dit onderdeel gebruikt cookies

Albert Heijn

Voor het EK brengt Albert Heijn met de ‘Zet 'm op Oranje’-campagne speciale Oranje Spelerskaarten voor alle fans in Nederland. De duurzaam geproduceerde kaartjes, die klanten bij elke €15 aan boodschappen ontvangen, hebben een driedubbele functie. Ze zijn te gebruiken als onderzetters, je kan er je ideale opstelling mee maken en het is tevens te gebruiken als gezelligheidsspel: het AHA! Oranje spel.

In de commercial schitteren Matthijs de Ligt, Denzel Dumfries, Cody Gakpo en Tijjani Reijnders, die het AHA! Oranje spel vol enthousiasme spelen en op de meest onverwachte momenten de moeilijkste vragen moeten beantwoorden.

Dit onderdeel gebruikt cookies

Bitvavo

Tijdens het EK kan je in de ‘Official Oranje Fanstore’ op Utrecht CS een handtekening scoren van je favoriete speler gezet door een robotarm. Met deze speciale technologie maakt Bitvavo het mogelijk om fans van Oranje tijdens het EK dichterbij de spelers te brengen. De Bitvavo-robotarm heeft 27 handtekeningen van de EK-selectie inclusief die van bondscoach Ronald Koeman geleerd.

Dit onderdeel gebruikt cookies

Volkswagen

Volkswagen brengt dit EK de humor naar Duitsland, middels de Oranje Car Comedy Buzz. In deze podcastserie bespreken comedy-duo Rayen Panday en Stefan Pop samen met hun gasten Ruben van der Meer, Peter Pannekoek en Peter Heerschop alles wat je wilt weten over het EK, uiteraard met een vleugje humor. De afleveringen zijn te bekijken in de Oranje-app.

Dit onderdeel gebruikt cookies

Heineken

Voor Oranjefans die liever thuis de prestaties van het Nederlands elftal volgen zit er veel moois in het vat. In 1.800 supermarkten maken voetballiefhebbers bij aanschaf van een Heineken®-product kans op prachtige prijzen waarmee de prestaties van het Nederlands elftal nog beter beleefd kunnen worden. Voetbalfans die bij Albert Heijn boodschappen doen hoeven geen doelpunt te missen dankzij de Heineken® Stoelbox, want een lekker koud biertje – met of zonder alcohol – is in deze zetel altijd binnen handbereik. De Stoelbox is stralend middelpunt in een online campagne samen met Albert Heijn en kan naast online ook gewonnen worden in diverse filialen waar de Stoelbox fysiek te bewonderen is. 

Dit onderdeel gebruikt cookies

TOTO

TOTO – opgericht in 1957 door de KNVB – is onlosmakelijk verbonden met voetbal. Inmiddels is TOTO ook al jarenlang trotse partner van het Nederlands elftal. Tijdens het EK is TOTO er voor de Oranjefans, met een leuk en verantwoord aanbod van sportweddenschappen.

AD

In samenwerking met AD presenteert de KNVB elke wedstrijd Oranje Live! Onder leiding van Rocky Hehakaija, reporter Anouk Hoogendijk en AD-voetbalverslaggever Sjoerd Mossou blikken zij vanuit de speelsteden vooruit op de EK-wedstrijden.

Dit onderdeel gebruikt cookies

ARAG

Het EK in Duitsland staat op het punt te beginnen en dat brengt massa's afreizende Oranjefans op de been. Rechtsbijstandsverzekeraar ARAG verwacht daarom de komende periode een toeloop aan situaties waar fans juridisch advies bij nodig hebben en heeft daarom de 5e official in leven geroepen om supporters te assisteren rond fairplay. Net als de Nederlandse scheidsrechters dat doen in het stadion tijdens EURO 2024 op het veld.

PwC

Als trots strategisch kennispartner zet PwC haar kennis en denkkracht in om het voetbal in Nederland naar een steeds hoger niveau te brengen. Want scoren doe je niet alleen op het veld, maar ook met je hoofd. Met een prachtige bestickering van het PwC-kantoor in Amsterdam maken ze dit zichtbaar voor de vele mensen die dagelijks langs rijden.

Gerelateerd nieuws

Laatste artikelen